2005-06-10

McDonald's jak nemá být

McDonald's byl vždycky učebnicovým příkladem, jak se má dělat franchizing, jak se vyváží podnikatelský koncept, a jak to přispívá k obdobně vysoké kvalitě po celém světě. Patřím spíše mezi příznivce této značky (se svou postavou si to můžu dovolit), takže mne zklamalo, jak probíhal pozdní páteční večer v restauraci na Andělu. Po příchodu byly velmi viditelně přeplné odkladače na tácky, záchod z poloviny zavřený, a celá jeho podlaha úplně mokrá (nespekuloval bych od čeho). Chyběly ubrousky, mýdlo, elektrický sušák na ruce nefungoval. V kuchyňském prostoru si obsluha navzájem sprostě nadávala tak nahlas, že jsem to slyšel až ke stolům a to trvalo asi 5 minut. Představte si ty trapné a omluvné pohledy obsluhy na kasách. Pak na sebe začali řvát dva dědci na výše uvedené toaletě a nikdo z personálu se neměl k tomu je zpacifikovat, až to musel udělat host, který šel na záchod. Mne napadá: Možná je to součást proklamované přeměny na alternativní salátové bistro.

Žádné komentáře:

Okomentovat