2018-08-29

Příznaky #34

Dnes jsem měl nejdražší zavření okýnka u auta. A nebo taky kolik korun potřebuje promovaný inženýr, aby zavřel okýnko u auta?

Ale od začátku: O dovolené jsme zapadli s autem na kamenité cestě. Hrozivě to chroustlo, ale šlo vycouvat. Od té chvíle na autě od rychlosti 50 km/h cosi svištělo. Imbecil si decibel interpertoval tak, že došlo k zběhu podběhů, a tak to sviští. Nebo píská. A že to asi není na kolemjdoucí dámy, ale damned.

Inu, promovaný inženýr si o víkendu s kocovinou lehá od auta a mumlá. Mlum mlum hm hm. A nic nenechází. A tak jde do servisu.

No a  servisák auto projíždí, heveruje, prohlíží, osahává díly na podvozku a znovu projíždí, a pak zkusí, jestli jsou zavřená okýnka. No a problém je vyřešen. Nejsou. Jedno sjelo (ó svaté běsnění!) pár milimetrů ve skrytu těsnění a aerodynamika je sviň. Nebo spíš svišť. Takže okno dovře a je opraveno. Protože servisuje rodině auta už snad dýl, než jsem na světě, udělá to za 300 korun. I tak je to ale nejdražší zavření okýnka ever.

No a ještě že jsem to příčinlivě nehlásil na pojišťovnu. Bonus by fíííííííí fičel. Bych o něj přišel. Ostudou pošel. Já jen posel! 

Žádné komentáře:

Okomentovat