2017-07-03

Jak mi Facebook zacílil budoucnost

Facebook mi právě zobrazil sponzorovanou reklamu na Rolls Royce. Pokud tedy platí, že reklama na Facebooku je cílená, věští mi tato sociální síť světlé zítřky. A nebo to znamená, že Rolls zlevnil. Pak by se druhé aut do rodiny hodilo - co třeba nějaký pěkný Drophead, když je to léto. A nebo se ze mne stává druhá Sandra Kisic či shopaholický Nikol, vycházející bloggerská hvězda, a místní zastoupení mi půjčí Rollse na víkend, abych o své zkušenosti s ním na tomto blogu nezaujatě zprostředkoval svůj názor čtenářům.

Být on-line marketérem Rolls Royce musí být těžké. Zadání je jasné: prodat na Facebooku úplné většině populace nedostupný výrobek. Propagovat tuctový luxus, má ještě smysl. Třeba BMW. Reálně na takové auto sice nemám, ale marketérům přesto dává smysl mi ho na Facebooku zobrazovat. Třeba mne jednoho dne uhranou, vykašlu se na spoření na důchod, a koupím si na operák na kost oholené BMW řady 3. Rollse ale opravdu nechápu. Snažit se na Facebooku trefit do kupce Rolls Royce, je totiž jako zkoušet zabít laserem letící mouchu. Laser je sice ultrapřesný, ale na letící mouchu se víc hodí stará blbá plácačka. Stejně tak je jednodušší pro prodejce Rollsů vzít seznam 100 nejbohatších Čechů, zvednout telefon a obvolat je. Prodají tak víc Rollsů než při hraní si s Facebookem. Ale taková je holt doba. Good luck!

Žádné komentáře:

Okomentovat