2005-07-26

Praha 2005 pro Bahn (pha_2005)

Protože jsem si Bahn za celých těch několik let, co si s ním ve volných chvílích hraji, nekoupil, rozhodl jsem se z úplně minimálního množství slušnosti existující verzi Prahy pro rok 2005 nezveřejnit. Ani napříště s koupí zřejmě nebudu spěchat, právě jsem si (raději) koupil mj. nové lezky Pearl od Rock Pillars a ty vzhledem ke kvalitě pochopitelně nejsou zrovna levné. Lepší sportovat než klikat do počítače na umělé tramvajky.


Anonymní příznivce Prahy (kterých je víc než dost) však můžu alespoň natěšit: simulace se rozrostla všemi směry, nádraží byla přestavěna dle skutečnosti, přibyla uliční síť v některých částech centra (čímž došlo k připodobnění "mapě"). Takřka všechny autobusy i tramvaje jsem provedl do detailu v zoomu 2, dokreslil jsem vodní plochy a parky na území města a někde i mimo. Jsou zachyceny také všechny dlouhodobé stavby a uzavírky, o nichž (něco) vím. Vesměs však došlo k doladěním, která jsou na první pohled těžko povšimnutelná.

Žádné komentáře: