2006-04-19

8 hodin

Spíte 8 hodin? Jestliže spíte 8 hodin, musíte vstávat až v osm hodin ráno, abyste mohli jít spát ve dvanáct v noci. Jestliže spíte 8 hodin, musíte jít spát už v deset večer, abyste mohli vstávat brzy v šest ráno. Jestliže obvykle spíte 8 hodin, musíte jít spát už v jedenáct večer a vstávat až v sedm ráno, jestliže jeden večer jdete spát až v jednu v noci a vstáváte už v sedm ráno.


Probouzíte se 15 minut a posloucháte před spaním hudbu 45 minut? Potom musíte vstávat až v 9 ráno, jdete-li spát o půlnoci.


Jdete-li spát v jednu v noci a vstáváte-li v šest ráno a posloucháte-li před spaním 45 minut hudbu a probouzíte-li se 15 minut, potřebujete následující den jít do postele již v deset večer a vstávat až v deset ráno. Nebo raději rozpouštíte spánkový deficit v toku týdne? Pak se jeden den nevyspíte a další čtyři dny ze sedmi v týdnu musíte jít spát již v deset hodin, abyste pak mohli vstávat v osm.


A jak dlouho vám trvá cesta z centra domů? Píšete nebo četete blogy? Za dobu, kterou zabere čtení a psaní blogů, můžete třeba 15 minut pomalu vstávat.


Ale spíte-li obvykle jenom 6 hodin a neposloucháte-li před spaním hudbu, můžete za předpokladu, že se neprobouzíte 15 minut, chodit spát už v... atd., vlastně.

4 komentáře:

McMilan řekl(a)...

Ládíka naučili ve škole počítat?

Ladislav řekl(a)...

Kdepak. Jen jsem nedávno nemohl usnout a přemýšlel jsem, že kdybych SKUTEČNĚ spal 8 hodin, jak si o sobě myslím, spal bych vlastně pořád.

Anonymní řekl(a)...

No, já mám spánkový deficit už tak pár let. :-)

Janie řekl(a)...

Povím ti něco o mém systému využívání spánkového deficitu. Je to docela dobrá věc.
Když spíš málo, chceš spát pořád. Když spíš pořád, chceš taky spát pořád, ale jelikož potřebuješ spánek míň intenzivní, je z toho jenom permanentní válení se, rozespání a neschopnost něco dělat bez zívání v jakoukoli denní/noční dobu. To je podle mě ztráta času, takže můj recept je vytvořit si dobrej průměrnej SD na den a dopřát si hodinu velmi intenzivního spánku po obědě ;-)aspoň se mám dopoledne na co těšit.
(BTW zajímavý téma.)