2006-08-05

Vysoké Tatry

Tatry 2006

Až na jeden den absolutně mizerné počasí - i přesto stály za to.


Že jsou to hory mnoha tváří, můžete shlédnout v setu zde, jako slideshow tady.


Aircontact coffee

Bylo mi až mrzuto, kolik peněz jsem utratil za výbavu, leč vyplatilo se. Plně naložený Deuter Aircontact 75 litrů, který nešlo než něžně nazvat Airmonster (Michala napadlo to samé slovo, aniž bych mu předem říkal - to mluví samo za sebe), seděl skvěle ve všech situacích a vždy vše servíroval po ruce. Také speciální ponožky udělaly z pekla pohorek bačkůrky pro kamzíka a celkem levná čelovka a lezecká helma proměnily celodenní výlet zahrnující výstup a sestup Lomnického štítu v celkem snesitelné peklo. O svém vděku za tílko od Craftu, v němž jsem se lehce "přihřál", ani nebudu hovořit. Navíc to vše mohu využít brzy zase...


Coffee on board

Příjemně mne překvapily slovenské vlaky - počínaje zcela novým spacím kupé a konče električkou, která se změnila v luxusního běžce.


Fotografií jsem samozřejmě udělal více, než je na Flickru (pořídil jsem si konečně Pro Account), ale to už vyžaduje osobní komentář třeba nad kávou.

Žádné komentáře: