2007-01-04

Italské jídlo není zdravé

Dnes jsem to s hrůzou zjistil. Narůživě jsem si urazil kus zubu o kameninový talíř plný gnocchi. Naštěstí je to jen růžek zubu.


Dnes jsem potkal Petra Veselého a v pondělí byl na kávě s Petrou Hájkovou. Třídní sraz bude v půlce června a hotovo! Zbývá vybrat hospodu a oznámit to (tolik razance bych do sebe po letech neřekl).


Suverénně nejlepší album roku 2006, která jsem na tomto blogu popsal, je On an Island Davida Gilmoura, opravdová harmonie chutí.


V lednovém Auto Motor und Sportu píší o propagační cestě (propagační pro čínský trh) Mercedesů E Klasse z Paříže do Pekingu. Skládám poklonu. Cesta se již jednou jela - v roce 1907 inicioval firma (tuším) Benz, leč opačným směrem a bez technické podpory. V roce 1907 byla pojata jako závod. Redaktor časopisu, který běžně nadržuje mnichovské konkurenci, chválí pohodlí limuzíny za všech situací a schopnost tlumení držet podvozek vždy nad povrchem i na nezpevněných cestách. Přiznám se, nechtěl bych to samé jet v BMW řady 3 nebo 5. Asi by dojelo, možná i s trochu nižší spotřebou, ale můj zadek ani páteř ne :-)))

Žádné komentáře: