2007-06-12

Dveře dokořán

Doors Wide Open

Přesně před rokem jsem na svém blogu rozebíral kauzu Českých drah v případě pádu chlapce z vlaku za jízdy. Jeho matka byla obviněna za to, že na dítě nedávala pozor během jízdy a to si tak mohlo otevřít dveře a pohodlně vypadnout. Vagón byl shledán jako provozuschopný.


Dnes, když jsem si brouzdal svým iPodem těsně u dvěří ne úplně prázdného vlaku z Radotína na Smíchov, se přede mnou ve vysoké rychlosti z ničeho nic otevřely dveře dokořán. Náhlý průvan, vyhazování vlaku i šok můžou k pádu snadno dopomoci. Akčoli jsem stál téměř u dveří (v prostoru, kde se smí stát), ustál jsem to. Docela síla. A za to asi může moje máma :-((


Návrh? Všechny komouše vyhýbkáře, průvodčí a lehkoživky s plácačkou z komoušského molocha vyházet a za ušetřené peníze se trochu starat o to, co lidi skutečně přepravuje a chrání - vozy, dveře, izolace kabeláže a návěstidla - ideálně je zautomatizovat jako na "západě".

Žádné komentáře: