2005-04-20

Břicháč #3 aneb děděk jinak

Cítím se nějak tak pokorně, když mne bolí zub. Už brzy mi v něm slečna vrtačka vycucne velikou díru a zalpí ji černým šmejdíkem. Jsem totiž dědek. Všechno mě bolí a brzy umřu. Od 21, kdy mi dělali první piombu už to se mnou jde jen s kopce...


Břicháč číslo 3. Začínám mít opačný problém; aby na mne kalhoty držely. Páskům pomalu přestávají stačit dírky a když přece svoje Levisky stáhnu, udělají se mi na nich další kapsy. Musím zahájit druhou fázi diety: "Futter".

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Začínám mít opačný problém; aby na mne kalhoty držely.

Tenhle problém bych chtěl mít... no jo, musím už začít s tou dietou. Když ono to jídlo je tak jedlé...

Ladislav řekl(a)...

Sorry, Mikey, neber si to osobně, ale já tu váhu stahuju jedením čokolády a jarem. Nemám na tom pražádnou zásluhu, byl to jenom vtip. No a pak mám docela dost pohybu a ten (moje maminka mi to nechce věřit) pomáhá nejvíc.