2005-05-27

Bourání chrámů -iPod mini

Dneska jsem se v životě zklamal. Bylo to jako když zjistíte, že lidé říkají něco jiného, než si myslí. Bylo to, jako když zjistíte, že o tom ti lidé sami neví. Bylo to bourání fenoménu, zbořilo to chrám, který jsem si stavěl ve svých představách celý život jako malý chlapec.


První zklamání bylo, když jsem připojil své Koss Porta Pro do kamarádova svěže nového iPoda Mini. Čekal jsem, že to, co se pořád srovnává s mou oblíbenou brand Creative, mě porazí, že budu závidět ten hudební zážitek a půjdu do kolen... a ono ne. Krásné basy, jako v recenzi (nevěřil jsem recenzím, které tvrdily, že zvuk iPodů je horší než zvuk Creativců, je to "přecejen" Apple), ale zvuk otřepený, jako po připojení sluchátek bez spuštění sluchátkových efektů (optimalizace) třeba u soundblasteru Audigy 2. Závěr: Je to všechno stejné, ale netušil jsem, že rozdíl poznám i JÁ :-(


Druhým zklamáním bylo, že jsem si v Musicworldu (klubu vlastníků CD) zamluvil nové Audioslave, ale nějaký KRETÉN (čů..., deb..., pič..) je nevrátil, a tak něco, co bylo skálopeně jisté, spadlo samo jako domeček z karet. Meltdown. Jsem smutný, že je nemám. Vlastně jsem skoro troska.

1 komentář:

Ladislav řekl(a)...

Ještě bych se měl úchylně okomentovat: Nemyslím, že jsem nějaký bůh hodnotič. A nic to nemění na tom, že iPod mini je krásný.