2006-03-20

Internet

Doma máme router a funkční ADSL. Jednoduché a účelné. Takže mj. si teď můžu stáhnout i svou kompletně zaspamovanou schránku na volny.cz. Co se asi tak dá dělat proti spamu? Když takovou schránku zruším, znamená to, že plno důležitých míst, kam jsem ji dal k dispozici, přijde o možnost mne mailem kontaktovat. I když v poslední době se počet spamu denně téměř nezvyšuje (pokud ano, tak jsem to nezaznamenal), budu se muset i tak připravit na den, kdy svou starou adresu pustím k vodě.


Zdá se, že venku zase jednou začíná jaro. Kromě toho už člověk nemá moc dalších důvodů k dobré náladě (vezmu-li v úvahu ty, co vychází ze mne).

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pokud nemá Volný v pořádku anti-spam, dá se to řešit i tak, že si zřídíš účet jinde, třeba na Gmailu, a necháš si tam všechno přeposílat. Pozvánky samozřejmě dodám, bude-li zájem, mám jich momentálně více než dost.

Unknown řekl(a)...

Long live Thunderbird! :)

Ladislav řekl(a)...

Určitě, sem s pozvánkou! :-) Volný antispam nabízí, ale velká část toho projde. Ve složce "doručená pošta" pak nezůstane nic než NEspam, ale bohužel i tak musí Thunderbird tu poštu nejdřív stáhnout, aby ji vytřídil...