2006-03-27

Můj pokus s Internet Explorerem 7 beta 2

No vida, konečně je z Exploreru pořádný prohlížeč alespoň po uživatelské stránce srovatelný s Firefoxem nebo Operou. Dohání tak to, co už dva uvedené prohlížeče dávno mají: prohlížení v panelech, podpora RSS feedů, větší uživatelská intuitivnost a snad i další. Určitě však neosloví grafickým ztvárněním tolik jako Opera a není tolik všemožně kustomizovatelný jako Mozilla (to on v betaverzi ale ani nemůže být, je však pravděpodobné, že Firefox s celou řadou samozvaných vylepšitelů bude i tak těžképředběhnout), u které tímto zůstávám. Pokud jste však zarytí příznivci zpátečnictví (nic proti uživatelům IE), můžete si jej stáhnout po kliknutí na název článku.


Další příjemné překvapení! Stránky Microsoftu při stahování výše uvedené bety i Windows Defendera, jakési zdánlivě méně aktivní obdoby Microsoft Antispywaru, fungovaly pod Firefoxem naprosto bezchybně.


Včera večer jsem o tom přemýšlel před usnutím. Že mne to dřív nenapadlo! Svou přes zimu značně zašlou hadičkou od camelbaku Nalgene jsem pomocí těžké kovové jehly spustil provázek, na jehož polovinu jsem pak přivázal hadrovou kuličku, která jako naprosto zadarmoidní čisticí jednotka odkázala zažraný plesnivý černozelený humus do patřičných mezí. Opět modrá je teď - jako letní obloha u moře.

Žádné komentáře: