2007-02-04

Nový Blogger a Šifra mistra Leonarda

Tak jsem konečně přešel na "nový Blogger". Protože ale zatím žádné nové features nevyužívám, znamená to pouze, že se rozhasilo kódování. A protože i nová verze má problémy updatovat celý blog na externím ftp serveru najednou, bude tato potíž pravděpodobně nějakou dobu přetrvávat. Tolik tedy pozitiva pro ty, kteří se mnou vydrželi.


Pustil jsem se do The Da Vinci's Code. Tak čtivou a jednoduchou angličtinu jsem už dlouho neviděl. Mimo knihy možná naposledy v The Economist. Člověk se ochuzuje o kus světa, když záměrně nečte popovou literaturu. Už dlouho jsem se tak netěšil, až si zase budu moci sednout ke knize...


Ze zvídavosti jsem vyzkoušel Tiramisu v pizzerii Einstein. Hádejte, jaké bylo? Určitě jste se trefili.


Nádherný černozlatý tlumič Manitou Swinger 3 Way Air SPV včera dorazil. Teď už ho jen čeká blahořečení v servisu a můžu montovat. Kdy se podívám na kolo jinak než v kůlně ale nevím. Pořád chabrus :-/ Pro neznalé - SPV je technologie, která zabraňuje pohupování zadního odpružení bicyklu způsobenému tahy řetězu při šlapání. U mého tlumiče se navíc dá dopředu vyladit podle předpokládaného stylu jízdy.

Žádné komentáře: