2013-05-16

Výlevka a/nebo blog?

Sotva doběhly titulky posledního příspěvku a hned mi to dalo uvědomit si, jaký jsem rebel, když něco takového napíšu. Můj blog je poslední dobou 100% korektně neosobní. Co kdyby ho četl někdo z našeho oddělení lidských zdrojů a vyhodili mne? Co kdyby ho četl někdo z jiného oddělení lidských zdrojů a rozhodl se mi na základě osobního výlevu nenabídnout milionovou práci? Nebo co kdyby klient, který se právě rozmýšlí koupit si projekt od firmy, pro níž pracuji, od toto rozhodnutí ustoupil?

Možná je na čase změnit i tohle. Už tu pořádně dlouhou dobu žádný pěkný přímý literární nebo také lyrický výlev nezazněl. A přesto to neznamená, že nic necítím, ani že si nic nemyslím.

Zatím ale začnu předsevzetím: Změnit template, přeinstalovat na novou verzi Wordpressu, nainstalovat antispam a zprovoznit komentáře. S obsahem ještě uvidím, koneckonců - moje poštovní schránka se netrhne s milionovými nabídkami, tak je lepší neriskovat :o)

Žádné komentáře: