2005-11-02

Moje kariéra u AuTecu

Tak jsem se dnes dozvěděl, že nejmenovaný člověk z AuTecu zapomněl moje číslo, a proto mi nemohl dát vědět. Práci, kterou jsem tam měl zastávat, zase tolik nepotřebují. Bylo mi divné, že mne ujišťovali, že už ji generují :-) Omlouvám se tedy všem, komu jsem napovídal, že tam budu dělat. Říkám si, jsou věci, které by bylo lepší nezmiňovat - tím spíše, že jsem o tom tolika lidem zase nepovídal. Nakonec nemrzí mne, že nebudu praxi dělat tam, kde jsem se na to tolik těšil (najde se jiné místo), spíše lituji času, v němž jsem si myslel, že ji už konečně budu dělat. No budiž. Jsem přecejen stále malý Ládík. Nezbývá mi než si vysát čaj a vrátit se k tomu, co mne živí - bakalářské práci a dokončování Hájka. Už jen integrovat nějaký chytrý publishing engine a opravit chyby, na které mne upozornil Michal3c validátor :-)

Žádné komentáře: