2006-10-20

Pivo pivo

Místo abych si dal 13 piv (heh) u Templáře nebo 9 v rámci pivního maratonu VŠE, jsem s bolavým krkem shlédnul Kusturicův film Arizona Dream s mladičkým Johnym Deppem. Režisér rozhodně nezapře, že je divoký Jugoslávec. Dobré, dobré. To takový divoký Španěl Almodovar ve zbrusu novém Volveru ubral a natočil asi nejlepší film, co kdy natočil. Navíc Penélope je oproti Deppovi k zakousnutí neméně.


Zítra mne čeká prohlídka u zubařky. Udělal jsem vše, abych se jí vyhnul, ale nezdařilo se. Protivníkem mi bylo pobízení mé matky a já sám :-/ Držte mi palce.


Na novém albu Killing Joke je jedna opravdu obřadní písnička - dle slibu - Invocation. Kdybych si měl vymyslet jeden název pro typickou písničku Killing Joke, bude znít takhle, a kdybych měl složit typickou písničku Killing Joke, bude znít také tak. Zbytek desky není moc dobrý.

Žádné komentáře: