2007-11-25

Sobota, Lazebník sevillský

Opera mne nikdy příliš neoslovovala. Nedokázal jsem se soustředit na poměrně komplikovanou muziku kaženou křečovitě vsazeným dějem. Lazebník sevillský (Il barbiere di Siviglia), opera z roku 1816 od Gioacchina Rossiniho mne ale přesvědčila, že tomu může být i jinak. Lehoučká hudba s výtaznějšími motivy místy velmi dobře přiléhala ke zpěvu a k ději, který samotný svou lehkostí až komediálností strhoval. Taková nesymfonická forma opery už je přijatelná. A to za 2€...


Tomu odpovídala také fronta na pokladny a zaplněnost jeviště, která mnohonásobně přesáhla to, co už jsem viděl (neviděl jsem mnoho :-).


Zbytek soboty byl také krásný. Na svých dlouhých vratkých nohách jsem se probruslil odpolednem a přes Operu se dostal až na megaakci CyberCampus slaví 8 let. Cítím, že peněženka mne už delší dobu nemá ráda.


A na Währinger Strasse ve stánku na stanici jsem měl Käsekreiner, který byl konečně docela dobrý...

Žádné komentáře: