Není to tak hrozné jako po minulé zimě, kdy jsem od prosince do března nejezdil vůbec. Je to ale řádově horší než na podzim. Ježdění na rotopedu ve Vídni do terénu evidentně nepomohlo, i když první víkend 110km po silnici bylo hladkých. Po pořádném terénním výletíku na Karlštejn (a to na novém kole se všemi ProPedaly a lockouty) jsem sotva chodil. Pouze 38km - ve srovnání se 120km off-road v létě je to slabota. Kondice v řiti. Pravda - hrubší vzorek pneumatik ani permanentně zabržděné zadní kolo mi asi dvakrát nepomohly, ale takový rozdíl to zase udělat nemohlo :))
Nové kolo jezdí pěkně, ale trochu mne překvapuje, že až na opravdu volnější pohyb zadní stavby při brždění, není mezi jednočepem a FSR v komfortu zase až takový rozdíl. Možná je tu o něco lepší tuhost v záběru, ale to je spíše vlastnost daného modelu.
Mít zbytečných 1200kč, určitě bych hned měnil pneumatiky. Conti Explorer nejsou špatné, ale v ničem se zatím neukázaly být lepší než ďábelsky rychlá kombinace Schwalbe NN/RR. Přinejmenším prostě neposkytují tolik jistoty na to trochu se odvázat.
Žádné komentáře:
Okomentovat