2007-10-13

Kolik stojí jídlo ve Vídni? #1

Protože prší a já nemůžu jít běhat, a protože se na to už několik lidí ptalo, popřemýšlel jsem, kolik vlastně stojí jídlo ve Vídni a jestli se mi vyplatí chodit do menzy (3-5€) nebo si kupovat bagety na stánku. Nevyplatí, krom toho, že bageta na stánku za 2,5€ mne nezasytí.


Cena za Caprese:

  • Tomaten 2St - 0,63
  • Semmeln 2St - 0,64
  • Mozzarella 1St - 0,69
  • Olio/Basillicum - 0,30 (odhadem na porci)
  • dělá dohromady 2,26€ na jedno jídlo :-)
Čerstvý salátek:
  • Tomaten 1St - 0,32
  • Semmeln 4St - 1,30
  • Mozzarella 1St - 0,69
  • Salat 0,5St - 0,39
  • Paprika 1St - 0,30
  • Olio/Basillicum - 0,30
  • (Tonno) - 0,5(?)
  • dělá dohromady 3,8€ na dvě jídla, tedy 1,80€ na jednu porci :-)

Vzhledem k tomu, že obě varianty mne velmi slušně zasytí a navíc jsou zdravé, rozhodně to není nijak drastická cena. Do CZK pak nemá cenu převádět, protože jídlo z Čech si vozit nemohu... Kolik pak takový student zkonzumuje za měsíc?


Dám-li si vždy dvakrát čerstvý salát a jednou caprese, je vážený průměr 1,954 na jídlo. Tedy 117,20€ na obědy a večeře za celý měsíc, k čemuž je ale třeba připočíst ovoce, snídaně, kávu, čokoládu, pamlsky a HLAVNĚ alkohol :-)


Až bude příště zase pršet, spočtu, kolik stojí uvařit těstoviny.

Žádné komentáře: