2009-06-15

Děsivej flashback

Někdy zůstanu sedět s rukama v klíně a říkám si, kolik se toho kolem mne změnilo, a jak moc mi to sebralo, jak mne to vyčerpalo, aniž bych si to přiznával. Ještě zpátky v květnu 2008 jako zamilovaný studentík pobíhám po Židovských pecích plnej ideálů, trávím krásné chvilky v předposledním patře koleje, a o pár dnů později začne sešup, který částečně tuším, částečně nikoli. Jestli vystřízlivění po návratu z Erasmu mělo přijít, pak nepřišlo v únoru, ale až po květnu 2008.


Teprve teď mi nějak tak zbývá čas a volné myšlení na uvědomění si, že tomu tak je. Z mého světa, který jsem si léta stavěl, nezůstala ani cihlička. Nebýt tomu tak, možná je dneska leccos jinak. Nicméně takový je život. Jen je chyba ztrácet o tom povědomí.


Omlouvám se za nevěcnost tohoto příspěvku. Nevedu si deník, takže blog čas od času takhle zneužívám.

5 komentářů:

Mike řekl(a)...

Víno na Vyšehradě bude lepší než káva. Ale musíš mi slíbit, že nebudeš melancholickej.. heh.

Anonymní řekl(a)...

Chichi, mně vídeňské nadšení ještě přetrvává...ale zřejmě nebude dlouho...oli

Ladislav řekl(a)...

Tak to sorry, já jsem teďka zkurveně melancholickej, nevim, jestli tim jihem...

Ladislav řekl(a)...

Oli, ono přetrvá. Jen si ho musíš trošku hýčkat :-) (a musíš mít možnost si ho hýčkat)...

Anonymní řekl(a)...

Tak já hýčkám seš můžu... :-)
A ať máš dobrou náladu! Oli