2009-06-27

Koláž

Pošlete mi PROSÍM svojí nejoblíbenější básničku. Neřeknu vám k čemu, prostě to udělejte. Nemusíte být moji dobří kamarádi, nemusíte mne ani pořádně znát, nemusíte ji posílat ze svého e-mailu a nemusíte ji posílat elektronicky. Prostě mi prokažte službu a udělejte to:

  • Může být psaná v ruce a poslaná dopisem na adresu níže
  • Nemusí zahrnovat jméno básníka ani básně
  • Nemusí být dobrá, stačí, že k ní máte vztah nebo je vaše nej
  • Může to být i dobrý text písničky
  • Nemusíte mne znát a já nemusím znát vás, prostě jako mýtné za to, že jste se dostali na tenhle blog
  • Nemusí být česky (ale upřednostňoval bych češtinu, slovenštinu, němčinu, angličtinu, italštinu nebo španělštinu - jiným jazykům totiž nerozumím)
  • Nemusí být vůbec krátká
  • Nemusí být jedna
  • Může se jednat i o knížku, ale chápu, že zde už se neúměrně zvyšují náklady

Pokud máte raději rukopis nebo ji prostě jen chcete vykopírovat z knihy, pošlete ji na adresu Na Dolinách 41, CZ Praha 4 14000. Ti, kteří mne znají se možná dozví, k čemu to všechno bylo. Ti z vás, co mne neznají a nepotkávají, se to asi nedozví, ale jde o dobrou a NEVEŘEJNOU věc. Z pragatického pohledu to vlastně může být úplně k ničemu... ale tak už to s poezií chodí.

Žádné komentáře: