2005-08-22

Jak vyhodit 700kč do kanálu

V sobotu jsem jel na kole. Začalo pršet a terén se proměnil v extrémní. Roztrhl se mi řetěz, který měl najeto přesně polovinu své životnosti. Nový Shimano LX stojí 620kč + 70kč za montáž.


V neděli nám odstraňoval obrubníky u domu Ukrajinec, tentokrát dětský lékař. Za den opravdu tvrdé práce s těžkými kusy betonu, které znáte z našich ulic, si tenhle poměrně drobný chlapík vydělal 700kč a dostal stravu.


Kombinace obou věcí mě poměrně rozladila. Tím nechci revoltovat ani říct cokoli "jiného". Je to fakt. Je to nepoměr v případě, že by pan Ukrajinec chtěl jezdit na kole s komponenty Shimano Deore LX. Co z toho tedy plyne za ponaučení? Když ti déšť a bahno rozhasí přehazovačku, neříkej si, že domů už je to jenom kousek. Ale už aspoň vím, jak se tahle věc seřizuje.


Fotky z Provence na Flickru přibývají, jsou tagged Provence.

Blog Michala Macury se místo nových příspěvků pozměnil designově (a to vždycky skřípe). Nejdřív jsem ke svému tupému úžasu jen myslel, že se "nějak ztratil" css soubor. Pak jsem ale pochopil, že tenhle přechod od vybroušeného designu k mamutismu je nevratný. Škoda.

Žádné komentáře: