2006-01-24

Tak různě, aby bylo...

Dnes se půjdu ucházet o práci do Accenture. Neuvěřitelné, jakou náhodou se člověk k takové příležitosti dostane. Inzeráty Accenture visí u nás ve škole a visely rovněž na internetu. Chystal jsem se na ně odepsat, ale byl jsem do Accenture ještě dříve přesměrován jinou firmou, které jsem poslal den předtím své CV. Tak nevím, co je nakonec lepší. Je to snad varianta přijít jako slepý k houslím? Určitě bych dal přednost si celou situaci sám lépe ohmatat. Tady ale pořád platí: Kdo pozdě chodí...


Zima se poněkud vymyká z ruky. Dostal jsem po dlouhé době neotřesitelného zdraví rýmu a to i přestože jsem byl ochoten vzít si rukavice :-)


Začal jsem objevovat kouzlo růžového vína. Tahle létem bzučící bledě růžová voňavka není chuťově zrovna sdílná, o to příjemnější pro vinaře (zatím neustálé) začátečníky. První voňavky jsem okusil ve Španělsku v Andaluzii, kde byly chuťované více červeným vínem (které jinak zbožňuji), ale jinak než k jídlu (k němuž jsou růžová vína designovaná) se opravdu pozřít nedaly. To ty české mému označení i své barvě dokonale dostávají...


Nové stránky Hájek & Boušová ještě pořád neběží a to už na nich pracuji od prázdnin. Na vině je velmi pochopitelná snaha samotné firmy dodat kvalitní obsah. S tím nelze polemizovat. O to víc se pak máte na co těšit!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Přeji hodně štěstí!

McMilan řekl(a)...

Yo, jo. Znam dva lidi, co pracuji pro accenture. A docela vysoko, za docela velky peniz a jsou docela spokojeni... mno, jsem na tebe zvedav...