2006-04-24

Moje (mini)práce

Pod odkazem je jeden nejmenovaný web ve výstavbě. Rád se doslechnu jakéhokoli kritického hodnocení, protože jedině tak jej mohu "vybrousit" k dokonalosti (ach jak mi to jen připomíná jedno rovněž nejmenované točené pivo).


Co se piva týče, byl jsem včera před západem slunce po krátké vyjížďce v říčních lázních Radotín (U Piggyho), kde stále vládne atmosféra zapomenutých časů, a kde jsem dvě "staroučké" dal. Zvláštní, že touhle dobou už tam byli jen bajkeři a majitel radotínského cykloservisu se svými psy. Ach tyhle komunity...


Přehodnocuji své úvahy o sedle. Na Specialized Alias se člověk dočte jen hanivých recenzí, stojí 3 litříky a ještě váží nechutných 275 gramů. Zato takové Selle Italia SLR XC Gel Flow je také technologická špička, váží pod 200 gramů a stojí pod 2 tisíce. Navíc jen některé recenze jsou hanlivé. Ale to se u polozávodních sedel určených především na XC stává, obzvláště když je pak hodnotí dokonalostilační silničáři.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jsem za Selle, kritiky mají pravdu; miluji drahé věci, ale ty věci musejí mít i drahé vlastnosti...Selle je má.