2007-01-07

Doma k zešílení

Jak sedím zavřený doma a drtím svých necelých 1000 stránek na ekonomii (jsou ale naštěstí proložené grafy), zjišťuji, že moje schopnost absorbovat odborný text se s postupem času a) zvyšuje nebo za b) prostě přeskakuji víc a víc informací. Práci velmi urychlilo, když jsem třeba přešel ze skripta ve formátu A4 na knihu s o něco menšími listy. I když se snažím učení prokládat činnostmi jako je sledováním filmu/ů od Antonioniho a Jarmusche, je to...no... nuda.


Uvnitř mne pracuje rozbitý stroj. Semtam si poskočím, abych se rozhýbal a ačkoli jsem si myslel, že už jsem zdravý, dostal jsem při klikování píchání nad třísla. Až tu zkoušku složím, půjdu řešit dokotory. Podle nich jsem měl být po Vánocích zdravý :-(((

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Doporučuju intenzivnější (a kratší učení), zábavnější filmy (ne od Jarmusche) a více pohody. Jinak se ztratíš docela.

Ladislav řekl(a)...

Učím se teprv necelý týden. U nás na škole/specializaci se člověk musí občas učit intenzivně, zato ale potom už nebudu muset (nebo ne tak intenzivně). Těžko představitelné... ale dává to smysl. Jarmusch je zábavný, Antonioni ne :-)