2010-03-15

Nové Audi A6

Tak jsem si se zájmem prohlédl obrázky nového Audi A6. Velmi hezká silueta, dynamický design a dobré vlastnosti. Jen celkový image mi vůbec nesedí. Dělá to zamračená přední maska: Tváří se neuvěřitelně agresivně. Obecně se mi myšlenka agresivního vzhledu u aut této třídy nelíbí. Co to má ostatním na silnici říct? Mám velké agresivní auto, mám na to! Když už bych si kupoval dynamickou limuzínu, chtěl bych, aby měla odpovídající masku - tedy působící důstojně, dynamicky, nikoli však agresivně, spíše absolutně nestranně.


Co je ale horší, že takovou masku mají všechna nová Audi, včetně minivozítka A1. Co tady to má mít za vyznění? Kupuji si "agresivní minivozítko"? Na mne působí spíš dojmem: "Jsem drzý agresivní bobek, nakopni mne do buclatého minikufříku." Nemělo by minivozítko působit spíše, až přátelsky? V tomhle případě se myslím docela povedl VW Polo nebo BMW řady 1.


Vím, že je to snůška řečí a mohou na to být různé názory. Mne jen mrzí, že to kazí jinak docela hezké auto...

Žádné komentáře: