2010-06-26

Náhoda? Znamení? Varování?

Tak jsem před 14 dny totálně nevyspalý zaparkoval auto v neděli večer v Podolí a nechal iPoda na palubní desce. Když jsem se po 14 dnech vrátil, nemohl jsem doma iPoda najít a zjistil jsem, že čistili ulice a všechna auta odtáhli.

Když jsem šel na místo, kde mělo stát moje odtažené auto bez iPoda, stálo tam moje auto s iPodem na palubní desce tak, jak jsem ho ta nechal před 14 dny, pouze zanesené prachem a pískem.

Mezitím nikdo iPoda neukradl (v ČR, v Praze!) a auto policie neodtáhla, protože kolem něj postavili ohradu kvůli rekonstrukci chodníku, která začala, zatímco jsem byl pryč. Náhoda? Dobrá? Zlá? Nebo znamení? Varování? Odstranil jsem stavební bariéry a odjel.

Když tu 14 dní nejste, nemusí se dít vůbec nic a přitom se může obrátit svět vzhůru nohama. Nebo se může může svět obrátit vzhůru nohama a vám se nestane vůbec nic. Nemá cenu vytvářet kauzální řetězce. Nejste to vy, kdo je v sedle.

Žádné komentáře: