2005-04-10

Svět mnoha jazyků

Tak jsme si s kamarádem nad pivem povídali o skoro nových Settlerech a častovali se peprnými výroky z dema, které oba máme nainstalované. Až po nějaké době kamarád kamarád znejistěl a zeptal se, jestli mám to samé demo, co mi půjčoval na přenosném disku. Povídal jsem, že ano a proč? Odvětil, že to jeho je vlastně spíš anglické. Bez přemýšlení jsem svéřepě trval na tom, že to mé je české a že čeština v podání počítačových figurek zní tuze přeroztomile. Pak se mi teprve začalo vybavovat, že vlastně docela jistě JE anglicky. Vlastně mě docela mile potěšilo, že angličtinu přijímám tak samozřejmě, aniž bych uvažoval, zda jí používám nebo ne. Žijeme ve světě mnoha jazyků.

Čtvrtletí. Usoudil jsem, že bude dobré bilancovat, jaký je stav mého břicha po čvrt roce, jak jsem psal v článku břicháč z ledna 2005. Po břichu není ani památky - snad jen propadliště a dvě funkční svalová táhla. Těším se na další lezení.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Díky za připomenutí. Musím začít hubnout!