2005-04-09

Robert Plant v Sazka areně

Koncert byl zcela slaboduše dobrý (chápej přímočaře), takže k němu asi není moc více co říct. Možná jen, že mu "jeho Pražané nerozuměli". Bohužel. Nejspíš čekali, že přijede divadlo s dinosaury (tři Zeppelini po deseti a ještě dvaceti letech). A hle! On jim Robert Plant tvrdohlavě nutil novou tvorbu, kterou je bohužel třeba poslouchat... Ač bylo publikum velice chladné, zrovna ve chvíli, kdy kytarista předváděl akustické sólo, a nebo kdy Plant uváděl písničku, produkci stupidními zvuky přerušilo. Milým vytržením byl fanoušek, který se dostal na jeviště a byl ukázkově rychle zlikvidován. Celkový dojem nakonec velmi dobrý, je vidět, že Robert Plant prostě není mrtvá veličina.


Moje recenze nového alba je zde.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No je pravda, že "Naši Pražané" jsou trošku zhýčkaní a hlavně překoncertovaní. Koncert byl fajn. Slyšet naživo Robertovu tvorbu byl zážitek. Být tento koncert např. ve Vítkovicích, atmosfera by byla určitě jiná. Praha dokáže ocenit Superstáry atd.
LALin

Ladislav řekl(a)...

Pražané nejsou "hloupý". Určitě za to mohla Sazka arena, která působí příšerně odměřeně. A pak, Češi jsou netolerantní a tak by by s sebou všude asi táhnul tu pověst: Jsi Zepelín, dali ti jméno, tak je hraj. Jakkoli to není pravda.

Anonymní řekl(a)...

no já nevím, ale mluvíte zde o koncertu který proběhl minulý týden??? Pokud jsem dobře počítal, tak dobré 2/3 produkce bylo právě z repertoáru Led Zepellin.

Ladislav řekl(a)...

Ale rozhodně to nebylo to, co by na koncertě nejvíce upoutalo. Navíc až na výjimky tak svérázně podáno, že se se o Zeppelinech dalo jen těžko mluvit. Ale jinak je to pravda. V zásadě bylo totiž Zeppelinů dost, i když já osobně šel na PLANTA.

Anonymní řekl(a)...

No, já nevim, mě osobně se to odměřený nezdálo. I když za to asi může skutečnost, že jsem stála ve třetí řadě, tam to byl trošku jinačí kotel. I Robert komunikoval hlavně s lidma v předních řadách. Pro mě to byl naprosto nezapomenutelnej večer co do hudby, tak i atmosféry; a to z obou stran. Sazka Arena je v porovnání s ostatníma halama a sálama, který během tohohle turné navštívil a navštíví, truchu velký sousto. Kdyby přijel jako před sedmi lety s Jimmym a společně hráli jen starý fláky, asi by tu Sazku naplnili celou. Tohle je ale o něčem jinym a on to tak i chce. Vonný tyčinky a peršan jsou ve velkym kontrastu se světelnou show, jakou s sebou vozej třeba Stouni. Robert zkrátka zpívá pro nic jinýho než pro radost. Tu minulej pátek ze srdce rozdal a několik skákajících a ječících nadšenců (včetně mě) se mu ji snažilo vrátit. Pro mě to byl nezapomenutelnej večer. Moje kamarádka z Angie, tou dobou shodou okolností na dovolený v Praze, seděla na tribuně a taky si to nemůže vynachválit (jelikož ho viděla hrát už mnohokrát, včetně koncertu na fesťáku v Knebworthu v 79, asi ví, o čem mluví).

Kačenka