2006-02-16

Věci

Zima dostala druhou těžkou ránu. Je teplo jak v sauně a leje jak z konve.


Konečně jsem přemístil pokusné stránky cukráren Hájek & Boušová na jejich server, takže jsou v ostrém provozu. Nemilé je, že část content-publishing nechodí, jak by měla, protože Wordpress odmítá editovat některé své soubory. I tak zbývá vychytat plno dobrých chyb. Pokud mi ale chcete zanechat vzkaz v knize návštěv, která zrovna funguje, jak moc se vám stránky líbí (když se vám zobrazí), učiňte tak :o)


Koupil jsem si tuny termoprádla, takže jsem zase o něco blíže kolování v nepřízni počasí. Teď už řeším snad jen cyklistické kalhoty.


Objevil jsem německé Guano Apes. Takové album Walking on a thin line je výborná lezecká hudba.


Profesor Linuxu Michal Dočekal publikoval na svém blogu zajímavou politicky laděnou věc.

Žádné komentáře: