2007-02-07

Další stránky

Protože jsem (pořád/zase) chabrus a sono mne čeká až v pátek, rozhodl jsem svůj volný čas doma strávit tím, že mamince konečně udělám hezké stránky. Maminka se živí jako architekt na volné noze. Schválně posuďte, jestlí jí takové stránky v podnikání pomůžou - jsou zkušebně rozestavěné zde.


A teď si zkuste na Seznamu vyhledat klíčová slova autorizovaný architekt nebo projekty staveb. Změnil se váš názor?

Netušil jsem, že za odpoledne se dá spíchnout hezký web. Od nápadu až po téměř dokončení. Ale dá se to. Člověk jen nesmí zavrhnout první nebo druhý nápad.


Kultura. Na bike-foru kdosi postnul link na tohohle ne zcela cyklistického extremistu. A protože už jsem měl lístky koupené, tak jsem na sebe hodil troje kalhoty a šel do divadla na Tři muže ve člunu a psa. Tedy - je to zábavný kousek od začátku až do konce, což se o každém divadle říct nedá, ale než na něj půjdete, zvažte ty lepší věci, které lze v Praze shlédnout. V žádném případě bych si ale nedovoloval nadávat do prázdného počinu - je to opravdu vybalancovaná veselohra.

Žádné komentáře: