2007-06-30

Houštecký maraton

Takhle...

Dokázal mi, že nejsem žádný zralý závodník (54. místo z 230), akčoli jet a přinejmenším obdivovat krásu lesů Polabí mohl každý. Já na to "v tempu" neměl čas, protože jsem si hlídal pneutmatiku a stopu před sebou. Doufal jsem, že na pouze 75 km dlouhém okruhu udržím průměrnou rychlost alespoň 30km/h, místo toho však bylo převýšení v Labské rovině 600m a já měl dokonce dvě minikrize (dle Skupiny Světové banky "výkonových turbulencí" - spolužáci ví).


Narozdíl od předchozího závodu nebyl na krásných širokých cestách důvod k úrazům. Pouze fakt, že padesátikilometrový okruh se na ten můj napojoval kdesi ve druhé třetině a nahnal mi tak do cesty plno výletníků, přinášel jistá rizika a hlavně časové ztráty. Mrzí mne jen, že jsem nepřesvědčil otce, aby jel. Shrnu-li: Jako guláš a pivo za 400kč to bylo drahé :-)


Nový McCartney, ačkoli jej zrovna nezbožňuji, je mi na první poslech sympatický. Na druhý už méně, ale i tak je to překvapivě milý počin. Víc než třeba Carry On od pana 007 Cornella.

Žádné komentáře: