2007-11-27

Rasismus?

Na mém patře na koleji žijí tři Pakistánci. Třetí i s rodinou bydlí v apartmánu na chodbě. To znamená, že tvoří více než třetinu zdejší populace.


Pravidelně za sebou nechávají bordel v kuchyni a většina z nich neodpoví na pozdrav. Hlavní, co vadí, je ale onen bordel v kuchyni. Pokud chcete vařit, musíte vzít hadřík a kuchyni si nejprve uklidit (což trvá asi 45 sekund, ale PŘECE). Není tomu dávno, co byla Stockversammlung. Byl tam i jeden z milých Pakistánců a bylo výslovně řečeno, bez nátlaku, na nikoho konkrétního, že kuchyňka se má uklízet a že byl za tímto účelem ze společného zakoupen hadřík a houbičky. Nakonec se onen člověk dokonce přihlásil, že vyčistí mikrovlnku.


Nuže. Dnes dopoledne přišla Putzfrau a vyleštila do čista kuchyňku - dělal jsem si zrovna snídani, kolem jedenácté. Pakistánec, zatímco si vařil oběd kolem dvanácté, se dal do leštění mikrovlnky, která ve výsledku byla docela čistá. Ale když opustil kuchyňku ve 12.30, kdy já jsem si přišel dát jídlo, byla kuchyňka výjma mikrovlnky zase zaprasená.


Nemám ty chlapce moc rád, jsou to od přírody nepřizpůsobitelná prasata. Je to rasismus? Z pohledu nějakého chairmana pro lidská práva, který sedí v kožené chair daleko od lidí a jejich práv, jistě je. Z mého pohledu je to spíš PRASISMUS...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nu, ladiku, rasismus to neni. nejde totiz o to, ze jsou z pakistanu - taky ziju s pakistancema, zila jsem i loni ... a noproblemo. a kdyz jsem bydlela v praze na opletalce v cistem ceskoslovenskem prostredi, vypadalo to tam presne podle tvyho popisu. proste - prasata jsou vsude. nejde ani tak o narodnost, nejde ani tak o bordel (moje minikuchynka taky semtam vypada hrozne), jde o ohled k druhym, schopnost odhadnout, co bude druhymu vadit. to neni dany kulturou naroda. to si clovek bud vezme z rodiny nebo nevezme nebo vezme a casem postraci...vsechny my kolejni pobyty spojuje tahle stejna vec. vzdycky se nekdo najde. a nemusi jit jenom o bordel v kuchynce.

Ladislav řekl(a)...

Samozřejmě oznávám, že bordel umí udělat i sestra nebo pejsek...

Já prostě jenom nechápu, jak může dát tolik práce udělat hadříkem párkrát SEM a TAM. Je to triviální pohyb, jde to dobře, když se předtím namočí v umyvadle.