2007-11-17

Smůla?

Včera jsem ztratil rakouský mobil se svými zahraničními kontakty. Vypadnul z kapsy, odkud mi předtím déle než měsíc nevypadnul. Protože jsem si ale přesně pamatoval, kde a jak jsem se pohyboval, našel jsem jej v parku zabodnutý do sněhu. Večer mi z dotyčné kapsy vypadnul znovu. Bohužel na místě, kde se pohybují lidé, kteří si telefon nejspíše ponechali i se SIM kartou.


Vadí mi všechno. To, že za novou kartu se stejným číslem musím dát 20€, což kvůli ceně neudělám. Vadí to, že nový telefon bude stát 1000kč - mne nebo tátu (nikdo jiný mi v tomhle nemůže být ochotný pomoct). Vadí mi nejistota, že nevím, jak to udělám. Vadí mi, že budu muset obnovit ztracené kontakty. Vadí mi, že když mi vypadnul jednou, řekl jsem si, že ho nechám ve stejné kapse, protože přece nedělám stojky, aby mi vypadnul znovu. Vadí mi, že předtím nikdy nevypadnul. Vadí mi, že je tak malý, že není cítit na těle. N73 takto neztratím nikdy. Okamžitě vím, že mne nikde nic netlačí, když jej nemám. Vadí mi, že jsem nebyl opilý, abych si mohl vyčítat něco jiného, než jen vastní blbost. Jsem nas###ej jako nikdy.

Žádné komentáře: