2009-07-09

Snobismus

Žena mne upozornila na úskalí snobismu. V poslední době na ni dám, má v sobě takovej nějakej nadhled, kterej mi chybí. Od té doby přemýšlím, jestli piji výbornou záludně chutnající ebelovskou kávu ze Zambie proto, abych o tom mohl napsat na blog, nebo jestli píšu na blog, protože mám radost z toho, že mi chutná káva ze Zambie. Vám to možná přijde směšné, ale co už mne to stálo času k přemýšlení!!!


Když zůstanu u snobství, kamarád mne ve Vídni pozval na experimentální sushi na Mariahilferstrasse. Krom toho, že je vždycky milé znovu začínat s tyčinkami, bylo i to sushi neobyčejně milé. Dali jsme si zamilovaný talíř pro dva a já litoval, že tohle v Praze chybí.


Taky Vapiano vedle na Mariahilfer, které je franšízou, a má tedy podstatně vyšší šance se v Praze objevit, mne zase znovu nadchlo. Za 7 € dostanete čerstvé, před vámi vyrobené těstoviny dle vlastního výběru a rovněž před vámi mistrně uklohněnou omáčku (lze vybírat asi z 20 druhů), kdy můžete za chodu ovlivňovat její sestavu. K tomu další italské pochoutky + pizza + velmi fancy nealko. To celé ve stylu fast-food, příprava jídla trvá asi 3 minuty. Geniální!!!


A k tomu Whopper s čedarem a slaninou na pražském Hlavním nádraží. Byli jste tam v poslední době? Začíná dostávat podobu a začíná vypadat jako současné evropské nádraží! Tř. převrácené vzhůru nohama. Ve srovnání s výchozím bodem Wien-Südbahnhof dokonce nebe a dudy. A když se vrátím k Burgeru, začínám mít pocit, že McDonald's mne roky vytvářel milnou představu o fast food. O tom jejich rozmočeném burgeru už nechci ani slyšet, jedině Burger King :-)))


Tímto zakládám na svém blogu pravidelnou rubriku "snobismy"! ;-) (autorská práva zase příště...)

Žádné komentáře: