Jak je možné, že prodejci Citibank nevědí poměrně základní informace o produktech, které prodávají? Nedivil bych se, kdyby prodávali jadernou elektrárnu, ale oni prodávají 5 druhů kreditních karet a zcela jistě musí denně zodpovídat neustále ty samé dotazy.
Oslovují-li kolemjdoucí náhodně, musí tušit, že čas od času narazí na prudiče skrytého za nonšalantní úsměv, který má v sobotu dopoledne pořádnou kocovinu a špatně se vyspal, a který bude chtít vědět, co si kupuje, dřív než něco podepíše.
Řeči o slevách a zázemí světové banky mne totiž jako zákazníka rozhodně nepřesvědčí, pokud neznám svoje čísla a pokud se musím dívat, jak chlapík v dobře padnoucím obleku nervózně listuje brožurou, aby je pak nenašel.
I běžný prodejce by se měl chovat více "poradensky", když už klientovi svůj čas věnuje.
Žádné komentáře:
Okomentovat