2010-11-05

Bříška

A fejsbůk je teď denně plnej nafouklejch bříšek, jako by mi chtěl připomenout, že jsem ve věku, kdy se správnej účastník nafukuje a mně zas něco utíká. Bejt to útok na kreditku, chápu motivaci té stránky. Ale on nejni. Takže nechápu.

Co je zajímavý, že nafouklý bříška tu byly předtím a budou i potom. Jsou to totiž fotky často od lidí, který jsem nikdy předtím neviděl - vzdálený kamarádi vzdálených kamarádů. Ale právě teď mi je to filtruje a ukazuje furt dokola. Fotky z chlastaček si musím najít sám. Fotky ze sportovních akcí se drží někde skrčený. Cejtím, že je v tom nějakej vyšší zájem a marně přemejšlím, jak to teda celý funguje.

Je to teda americkej patérn? Nebo západevropskej? Nebo jsem už moc starej a prostě si jen hraju na mladíka? Nepochybuju o svým přesvědčení, jen by mě hrozně zajímal ten algorytmus, co vytváří hlavní stórybórd na fejsbooku...

Žádné komentáře: