2011-09-11

Mořské ráno

Dobré ráno je na Radotínském kopci zase jako u moře. To znamen víc ristretíček pod deštníkem, čehož lze docílit otáčením kruhového ovladače na kávovaru. Jen nějak chybí ty staré nákladní lokomotivy, co houkají jako záoceánské lodě - myslím, že před pěti lety jsem o nich kdesi psal a že je mezitím asi sešrotovali.

U moře by vás ale ani nenapadlo sekat trávu nebo vyrazit na kole do přírody. Míň potu, víc bronzu, vychlazené drinky, líní Italové, špinavá pláž plná plechovek od Nastro Azzuro a tak.

Koupil jsem si nový Swiss Army Knife podle hesla "pozor na Portugalce". Je o zase o něco menší než ten poslední, co mi ukradli, ale je na něm pořád stejně funkcí. Řekl bych, že stejně jako u kol to ale neznamená, že by to bylo na úkor "něčeho". Prostě je "lepší".

Už jsem dlouho nic nevypaloval. Dobré bydlo způsobuje, že je jednodušší si všechno koupit. Tady se trochu červenám. Ale spíš objektivně - vyplatí se ještě kupovat vypalovačku + blank DVD + lihovku na popis atd.....když si můžete koupit originál DVD za 99,-? Každopádně jsem se divil, proč vypalovačka (ne až tak stará - zatím jsem neměl mechaniku, která by vydržela víc jak 2 roky - a to už skoro nic nečtu ani nepálím) ničí tolik prázdných DVD. Je to slepota. Narozdíl od těch starých si ta nová neumí zjistit maximální vypalovací rychlost DVD a pere to na něj asi 4x rychleji, než má. A když ji rychlost nadiktujete jednou, ještě před zápisem ji kulišácky na rychlo změní zpět na maximální, což už není tolik o vašem čtení, ale spíše o tom, že je to vypečená lištička!

Přeju pěkný den!

Žádné komentáře: