2024-01-11

Mosty

Nepřestávám se divit. Dneska zavřeli Libeňský most pro tramvaje, protože ho poničil mráz. Tramvaje nemohou ani na most Hlávkův, protože je taky poničený. Spadla lávka v Troji, nákladní vlaky nemohou na most pod Vyšehradem, protože je v havarijním stavu, a most Inteligence je zavřený, protože byl v havarijním stavu, ale aspoň už ho opravují. K tomu je na pohled v havarijním stavu železniční most na nádraží Holešovice, jen se o tom nemluví.

Je to náhoda nebo znamení, že cosi v Praze zapáchá? 

Vedle toho měníme lak na tramvajích a autobusech a stavíme nové boudy na zastávkách. Adekvátní opatření. Chtělo by se říct, že stávající a minulý magistrát jsou pitomci. Jenže tyhle věci mají setrvačnost a řešit je měly především už magistráty předtím.

Vlastně se mi to nechce vyčítat ani těm předchozím. Je to spíše jakési temné kouzlo téhle země. Ale i tak v ní žiju rád a jsem taktéž hrozně rád, že jsem se nenarodil v Kambodži.

Bottom line? Měl jsem dvě sklenky a jsem unavený.

Žádné komentáře: