2005-05-13

Settlers a hry

Dneska jsem hrál pěknou chvilku Settlery v domnění, že se odreaguji, abych mohl refreshed skočit na učení. Výsledek byl zcela opačný: připadám si bídně stejně jako vždycky v poslední době, když hraji zdlouhavou strategii. Nevím, jestli to je nudnými Settlery (resp. nevím, zda jsou nudní) nebo zda je to jen něco, co bych měl hledat a řešit v sobě. Počítačová hra ve mně každopádně probouzí dokonale prázdný pocit nereality - tedy něco jako nealkoholické pivo. Je to snad proto, že můj život je prázdný?

2 komentáře:

Mike řekl(a)...

Počítačová hra je jenom hra a měl bys mít dobrou náladu, když ji hraješ. Pokud z ní nemáš dobrý pocit, nehraj ji. Nic hlubšího v tom není.

Ladislav řekl(a)...

Je to absolutní pravda. Asi jsem si prostě nedokázal přiznat, že Settlery jenom vraždím čas, v němž bych měl dělat důležitější věci, a ve skutečnosti mě vlastně nebaví. Je to ono! Unikám jimi svým povinnostem.