2005-05-11

Středa

Update: Brouzdal jsem tak po dobrých Tv reklamách v automobilovém průmyslu a tahle je rozhodně chytlavá: je zde. Co by si měl ale člověk z malé exkurze odnést: "Je zajímavé sledovat diferencovanost prezentovaných komunikací v marketingu pro jednotlivé regiony." :)


Velmi příjemně jsem byl překvapen, že Connex chce zavést další soukromý rychlíkový spoj v České republice vedený luxusní soupravou německé výroby. Nepříjemná byla ovšem následná sprcha: jak se České dráhy a páni úředníci vykrucují, jen aby se tak nestalo. Jednou je mašinka příliš malá, jednou tam s ní prostě nikdo nepočítá... Zvláštní je, že Connex je soukromá firma, které jde především o zisk. Kde tedy vzala echo, že tam nějaký spoj chybí? Ale víme přece, kdo podnikání lépe rozumí. Budeme tedy raději jezdit špinavými starými vlaky, jenom aby monopol nepadnul, to by pak úředníčci neměli nic na práci. A co malá výměna? Pustíme na dráhy soukromníky a napíšeme stohy nových předpisů! Na těch by se vyživilo také dost státotvůrců...


Pokouším se o další učení, nicméně jsem na internet dal fotky svého dnes již nežijícího kocoura Tomáše. Klikněte na název článku.


Včera večer jsem si pustil Smashing Pumpkins a našel v jejich textech sebe, když mi bylo třeba sedmnáct. Prazvláštní. Pak jsem musel zabrousit na stránky Poietikonu z té doby. K shlédnutí doporučuji především číslo 3, které je překrásnou konzervou několika lidí té zamotané doby.

Žádné komentáře: