2006-03-08

Nemoc

Tak jsem si zrovna liboval, jak se mi nemoci až na drobné výjimky už několik roků vyhýbají a bum! Jedna za druhou si to od letošních Vánoc vybírá. O to peprnější, že v sobotu odjíždím na lyže do Kaprunu.


Girl (A face)

Říkal jsem si, že když dám na Flickr ženu public, s komentáři se nethrne monitor (a tím myslím jakoukoli ženu, jde přece pouze o komentáře), ale asi jsem situaci poněkud podcenil. Zřejmě to bude muset být fotka nahé ženy focená s bleskem. Pak už to snad bude fungovat :-)


Včera jsem v galerii zcizil sekuriťákovi kompresí do aac cd The best of Cranberries, kde je taky hit Zombie, kvůli kterému jsem tak učinil. Ta písnička mi připomíná, jak po večerech vysedávám ještě na Vinohradech u počítačové hry Doom a Doom 2, přičemž tahle a jiné v té době hitové písničky se za tu dobu několikrát otočí na Evropě 2, která se line z tatínkova rádia nad mou hlavou. Krev stříká z monitoru snad až na protější stěnu, zpěvačka řve In your heeeaaad a já se pak téměř bojím dojít k vypínači a rozsvítit. Dokonalá hra - ale snad spíš tím, že byla první.

Žádné komentáře: