2007-09-10

V lese

Tak jsem byl v nedeli kratce v lesich u Karlstejna vyzkouset, jak se toci novy naboj. A jak na mne tak v poslednich dnech leze jakasi deprese z lidi a z pocasi, vlily mi do krve optimismus dve veci: Ta prvni je, ze leto jeste neskoncilo. Na zemi nenajdete ani o listek vic nez na jare a stromy a trava jsou stale zelene. Ta druha vec bylo krasne misto, ktere jsem nasel - reknu skoro - sam pro sebe. Je to velky strom uprostred zelene louky, v jejimz koberci se cesta doslova utapi. Pod tim stromem je velky kriz, dve lavicky a vyhled na Karlstejn v cele sve krase. Hlavne je tam vsak ticho, kolem lesy.


Nejlehci full z masa a kosti, jaky jsem zrejme kdy videl, vazi o kilo mene nez vetsina zavodnich hard-tailu a o 5 kilo mene nez muj full. Vaha plne osazeneho kola kolem 8,5 kilo uz dycha na krk i velmi lehkym silnicnim specialum, ale jak kdosi v komentari vtipne prohlasil: To asi nebude na jezdeni...

Žádné komentáře: