2009-01-24

Zcela neadekvátně

Letos je to pátá sezóna mého intenzivního bajkového ježdění. Jak tak pozoruji údaje za uplynulé čtyři sezóny, nelze si nepovšimnout, že čím starší jsem, tím méně kilometrů za sezónu ujedu, přičemž ale zcela neadekvátně stoupají náklady na výbavu. Kilometr jízdy je tedy dražší a dražší. Trend jenom potvrzuje letošek, kdy jsem zatím investoval do materiálu obrovské sumy, stále ještě nic neprodal a téměř ani nenajel. Už teď je tedy "co najíždět"...


Troufám si ale tady a teď tvrdit, že až dovybavím současné kolo, dám si na nějakou chvíli oddech - moje současná práce a kolo nepůjdou jinak než ryze rekreačně dohromady, na závodní nádobíčko tedy už nebude místo. Zato bude potřeba investovat zcela jiné věci. Zase ale mám to, co jsem vždycky chtěl, a to u mne na delší dobu vždycky zabírá.

Žádné komentáře: