2009-05-15

Než začnu

Než začnu, bych se s vámi rád podělil o jeden bizarní obraz z dnešního rána. Prošel jsem pasáží u Modré pyramidy, takovou tou, co spojuje I.P. Pavlova a Anglickou, a vešel jsem z boční ulice právě do Anglické pověstné svou "těžkou" dopravou.


Ke svému překvapení jsem se octil v roce 2109. Bio zvítězilo, Bursíci požrali všechna auta. Co jsem tedy viděl: Ulici ZCELA prázdnou od aut, na semaforu svítí zelená, jenže ani koloběžka neprojede, úplný klid, pouze pejsek čůrá na kandelábr a paní s taškama přechází vozovku napříč tou nejdelší možnou cestou tak, že v jiné dny už by byla omsmkrát mrtvá. Vysvětlíte mi, co se v Praze děje? Pak kdosi otočil knoflíkem a obraz skončil, od náměstí Míru se velkou rychlostí přihnala auta a zcela ulici zaplnila, ale co mohlo způsobit ten chvilkový kolaps reality? Sen?


Mohu-li, přirovnal bych tohle ranní procházce po vídeňském Ringu, kdy vycházejícím sluncem zalitá ulice nehostila ani jediné auto, ani jedinou ztramvaj, ale tam, víme, je to způsobené tzv. "venkovskými semafory".

Žádné komentáře: