2010-01-27

Peníze do vzduchu... chci říct do kyslíku!

1608 korun za telefon u Telefonica O2!!! Vždyť vůbec nevolám. Nikdy jsem nebyl druh člověka, co by desítky minut visel na telefonu, zahraničí jsem v posledním měsíci ani nepřičich. Znamená to, že jsem zvolil špatný tarif! Chci si tedy nechat zaslat podrobný výpis volání a ejhle! Jeden stojí 95 korun a do 14 dní. Ne že bych o tom neslýchal. I když ale náhodou zjistím, že špatná volba byla na mé straně, u Telefonicy končím. Nechci od nich žádné individuálně šité zvýhodnění, chci vědět, proč jsem zezačátku platil 800 až 1100 korun a teď se pod 1200 nedostanu. Platím snad nově i za příchozí hovory?


Teď už mi nezbývá než doufat, že se zažádáním o výpisy mi nenaúčtují nějaké záhadné hovory za pět tisíc, aby ještě stihli ždímnout maximum...

Žádné komentáře: