2010-01-08

Kolik už mne stála exekuce?

Kolik už mne stála exekuce nedoplatku na dani 640kč? Činí to cca. 2230kč plus značné časové náklady (plus další časové náklady v budoucnu).


Zaplatil jsem původních 640kč převodem z účtu. O dva měsíce později jsem našel exekuci 840kč na svůj účet, kterou jsem řešil na bankovní pobočce. Po dvou návštěvách finančáku se mi podařilo splatit tuto dlužnou částku a přesměrovat si upomínky z Dejvic do Radotína.


Exekuce mi zprvu nebyla zrušena, takže budu muset jít dodatečně znovu na pobočku kvůli určitým bankovním službám. A nejnovější informace je, že po té, co byla exekuce na účet zrušena, mi tato akce schramstla dalších 750kč jako jakýsi poplatek. Mám tedy možnost uhádat zpátky 640kč a o něco skromnější možnost ještě těch 750kč. Bude to ale znamenat další nemalé časové náklady, které by člověk nejradši vůbec nikdy nevynaložil.


No a nejhorší je, že je to přece všechno moje chyba!!!!! Moje chyba je, že jsem uplatňoval slevu na dani jako student. Moje chyba je, že jsem nechal vypracovat špatné daňové přiznání, nepřesměroval si poštu po přestěhování a tolik cestoval a neměl čas řešit vzniklé problémy.

Žádné komentáře: