2015-05-16

Fotr sní

Aby to neznělo tak, že nemám mokré materialistické sny:

V sobotu ráno u snídaně jsem si přečetl recenzi na novou generaci kabrioletu Mazda MX-5, a dostal jsem neodolatelnou chuť v tom jezdit. No považte, za 600 tisíc si lze koupit nějakou přerostlou dieselovou škodnou typu Superb nebo Mondeo, a nebo čistou esenci auta :-) Odkaz sem nedávám, googlujte.

A tak si říkám, co že ty rodinné kombíky nám fotrům symbolizují. Pro mne nudnou záležitost, která mi umožní dostat se z bodu A do bodu B, která stojí peníze a překáží na ulicích. Je fakt, že co jsem prodal kabriolet, mne řídit moc nebaví. Focus je fajn, hezky drncá, řízení na výmolech cuká, dvoulitrový motor táhne jak tank, ale je to šeď na n-tou. Přemísťování, frkání dieselu, neustále nové odřeniny od parkování na ulici. Nenahradí ten pocit, že sedíte pěkně nízko u země v autě, které se ani trochu nenaklání, v otáčkách mručí a při jízdě čechrá vlasy. Nemusí mít žádnou sílu, zrychlení ani vysokou maximální rychlost - tak jako nic z toho nemá ta nová Mazda. Je to prostě jen esence auta - přímočaré ukojení ega namísto masturbace :-)

Žádné komentáře: