2021-12-09

Témata izolační



Podzim je ve znamení izolace. Ne že bych zateploval okna či stěny, ani nechci psát o svéřepém starci v teráriu, ale chytili jsme na rodinné oslavě všichni módní nemoc.

Začalo to tak, že děti chytly už v září svoje kašle a já rýmu. Následně děti pokračovaly znovu v listopadu, a když to skončilo, přešly rovnou na neštovice. A s ženou se nám potvrdil COVID.

Ale žádný strach, neumíráme. Osobně jsem měl dvoudenní zvýšenou teplotu. Zvládl akorát spát a sjel celou Hru na oliheň, ale žádný kašel ani rýma.

Jediným příznakem po těch dvou dnech zůstala na pár dní ztráta čichu a sem tam větší únava. Je otázka, jestli to ještě byla nemoc nebo děti a práce na krku.

A řeknu vám, když máte jen chuť, ale chybí čich, je stejně půlka vjemu z jídla a pití pryč. Takže sklípek mám úplně plný a nějaký čas se u nás skoro zastavil i mlýnek.

Asi největší zásek izolace je pak taková ta drobná osobní hygiena. Nemyslím teď, že se zapomenete doma všichni mýt, protože se necítíte, ale hygiena psychická, která je na podzim potřeba jak sůl - chodit do přírody, vyrazit někam na výlet, někoho potkat, něco vidět.

Ale už zase cítím a chystám se proto prověřit čich na služební cestu do Ostravy.

Nuže, snad se to po vánocích odrazí od dna. Jsem teď dvojitě izolovaný a imunizovaný jako Chuck Norris a mám to v tečce, you bitch. Imunitní monstrum. Můžu projít křižovatku bez rozhlížení. A COVID u jiných lidí zabíjím pouhým přimhouřením očí. Ou jé!

Tak je izolováno a teď už jen koupit všechny ty dárky.

Žádné komentáře: