2007-03-12

Bob Dylan

Někdy v průběhu víkendu jsem náhodou viděl kousek filmu o hudebních začátcích Boba Dylana od Martina Scorsese. Nedalo mi to a poslechl jsem si zpěvákovo první album, které se celým dokumentem prolíná, a které jsem do té doby přehlížel. Je to zvláštní fenomén sám o sobě. Neslyšel jsem sice Freewheelin' Bob Dylan, nicméně nic (a skoro celé to nic mám naposlouchané) potom se tomu nepodobá. A nebo všechno, chcete-li...


Ten dokument má druhý díl. Budou jej také vysílat 16.3. a jmenuje se jednoduše Bob Dylan.


Hehe. Jak se jeden e-shop spletl. Kupovali jsme celopérku Treka Fuela 80 s poměrně velkou slevou a prodejce si dal do podmínek, že kolo je osazené brzdami, které mají MOC přes 6000kč, ačkoli tam patří jiné za polovičku. Rozezleně volal zpět, že je tam teď bude muset kvůli nám montovat. Smůla? Mohu poslat link, máte-li zájem...

Žádné komentáře: